Klanten maken van website bezoekers

online training op maat

Klanten maken van website bezoekers

Samen werken we in 4 ochtenden toe naar jouw eigen overtuigende verkoopverhaal met als eindresultaat een converterende salespage.

Je bent op missie om een succes te maken van jouw bedrijf

Je bent er niet voor niets aan begonnen!

Je wilt wel van de daken schreeuwen dat jij dé oplossing hebt. Je aanbod staat duidelijk omschreven op jouw website.

Het levert alleen geen klanten op 🙁
Je kunt de enkele bezoeker die via je website contact opneemt op 1 hand tellen.

Maar stel dat jouw website wél klanten oplevert. Zou dat niet fijn zijn?

Die website staat er toch.
Daar heb je tijd, geld en energie in gestoken.

Dan mag het toch ook wat opleveren!

Veel kijkers, weinig kopers

De Reestlandhoeve is een bedrijf met een prachtig verhaal. Ze zijn dé partij om Nederlandse kwaliteitswijn bij te kopen. Een goed lopend bedrijf waar de zorg voor mens en natuur bij elkaar komt.

Ook in de website hadden ze al veel geïnvesteerd. Ape-trost waren ze op het resultaat. En terecht!

Alleen … De website converteerde niet.
3.000 Bezoekers bezochten maandelijks de website. Slechts 1% werd klant of nam contact op.

Veel kijkers geen kopers

De website is hét online basisplatform van jouw bedrijf!

Je bent 24/7 bereikbaar. Iedereen kan je vinden.
Klanten kunnen ongestoord en in eigen tijd kennis met je maken. Ze kunnen jou en jouw bedrijf beter leren kennen ook al spreek jij ze niet zelf.
Het zou toch super tof zijn als ze dan ook de volgende stap nemen en klant worden!

Maar hoe maak je klanten van website bezoekers?
Je hoort het vast vaker, dat andere bedrijven klanten maken van website bezoekers.
Maar geldt dat ook voor jouw bedrijf?

Jazeker!

We zijn nu 1 jaar verder en het aantal mensen dat de Reestlandhoeve bezoekt is verdubbeld!
Het e-boek ‘Kan Nederlandse wijn wel goed zijn’ is al 475 x gedownload. Bezoekers blijven langer hangen op de website en bekijken meer pagina’s. Per maand komen nu meer dan 115 bezoekers in actie. En er maken 25% meer mensen gebruik van het lease certificaat, waarmee ze een langdurige klantrelatie aangaan.  

\

De juiste snaar!

De kunst is om bij bezoekers van je website de juiste snaar te raken.
Van alle beslissingen wordt 97% genomen door het emotionele brein.

Als jij met jouw verhaal jouw klanten in het hart weet te raken, dan maak je het verschil! Omdat ook jouw bezoekers dan méér van je willen weten en makkelijker klant worden!

“Nummer 1 uitdaging was om onze klant herkenning te geven”

Het belangrijkste inzicht wat ik uit de training heb gehaald is dat branding en customer journeys in elkaar zijn verweven. Ik zie nu dat het onze nummer 1 uitdaging was om de klant herkenning te geven in ons verhaal. Met als doel dat wij dé partij zijn om Nederlandse wijn bij te kopen.”

Bas Huisman

Reestlandhoeve

Een haarscherp verkoopverhaal
zonder verkoperig te zijn

We gaan samen aan de slag om jouw verhaal te vertalen naar een haarscherpe boodschap, waarmee je potentiële klanten overtuigt van jouw meerwaarde. Zonder verkoperig over te komen. Dit doen we in een kleine groep van max. 5 deelnemers, zodat er voor iedereen volle aandacht is. En je inspiratie opdoet aan andere verhalen.

Na de training heb jij een complete salespage geschreven en opgemaakt! 

Wat levert de training je precies op?

 

  • Een kraakheldere merkbelofte
    Waarin je jouw meerwaarde verwoordt (inside-out).
  • Een authentiek en pakkend verhaal
    Waarmee je klanten in het hart raakt (outside-in).
  • Een converterende salespage
    Waarin je jouw verhaal haarscherp hebt doorvertaald.
  • Een onderscheidende salesstrategie
    Waarmee je ook op netwerkbijeenkomsten, sociale media en in verkoopgesprekken mensen in het hart weet te raken. Want verkopen draait allemaal om hetzelfde principe.

Al voor € 895,- maak jij straks ook klanten van website bezoekers met een eigen onderscheidende salesstrategie.

De juiste snaar raken in je website

Ja ik doe mee!

9 + 2 =

Na de inschrijving nemen we contact met je op om de trainingstijden af te stemmen. Voor beheer gegevens verwijzen we je naar onze privacy verklaring

Van informatieve naar overtuigende website

In 4 stappen

De reis van jouw klant

We gaan ons verdiepen in jouw ideale klant. Welke reis legt jouw klant af voordat hij bij jou uitkomt?

Schrijven op de emotie

Hoe raak je in de eerste alinea al een gevoelige snaar? Zodat je indruk maakt en mensen doorlezen?

Wat beloof jij?

We formuleren samen een haarscherp resultaat waarmee jij op jouw eigen unieke manier het verschil maakt.

Hoe word je overtuigend

Een kraakheldere verkoopstrategie voor al je communicatie, doorvertaald in jouw website.

Dit zeggen deelnemers over de training

Wat een goede training van twee professionals in hun eigen vakgebied. De combinatie van Sales en Online marketing is perfect voor als je jouw boodschap helder voor ogen wilt krijgen en deze op de best mogelijke manier digitaal naar buiten wilt brengen. Door de grote betrokkenheid en interesse van Mireille en Miranda vindt de online training in een plezierige sfeer plaats.

Marieke Brouwers

Art by Marieke Brouwers

Een praktische training die je direct in beweging brengt en op scherp zet met mooie resultaten tot gevolg. M&M (Miranda&Mireille) hebben in deze training hun specialisme slim gecombineerd en zijn in een duo-presentatie uitstekend in staat om je bij de les te houden en elke deelnemer zijn fairshare te geven waarvan de anderen tijdens het toehoren ook weer veel kunnen leren en tevens hun bijdragen mogen leveren. Het resultaat geeft prachtige klantgerichte teksten die niet enkel en alleen toepasbaar zijn voor de website.

Luc Zwaanenburg

Lucoaching

De training doet je beseffen wat precies je toegevoegde waarde in de markt is. Miranda en Mireille vullen elkaar uitstekend aan. Zij helpen je stap voor stap deze waarde in tekst te beschrijven zodanig dat het de ‘ideale’ klant zal aanspreken.

Klaudie Bartelink

Dutch Maritime Productions B.V.

Ja, dit wil ik ook

5 + 15 =

Na de inschrijving nemen we contact met je op om de trainingstijden af te stemmen. Voor beheer gegevens verwijzen we je naar onze privacy verklaring

Branding en klantbeleving

Samen zorgt dat voor het beste resultaat!

Miranda Kruse _ Kruse Beeldende Communicatie

Miranda Kruse van Kruse Beeldende Communicatie is ontwerper en branding expert. Zij denkt inside out; Wie ben je en hoe maak je dit zichtbaar aan de buitenkant?

Mireille Veenhuis - Merkwaardig Verschil

Mireille Veenhuis van Merkwaardig Verschil is salestrainer en klantbeleving expert. Zij denkt outside in; Wat denkt, doet en voelt jouw ideale klant precies?

“De ideale combi om klanten aan te trekken met jouw website.”

Bonus: een speciaal voor jou ontworpen salespage

Op de laatste trainingsdag brengen we tekst, beeld en beleving bij elkaar in een speciaal voor jou ontworpen salespage, die je zo kunt opnemen in jouw website. Waardoor jouw salesstrategie tot leven komt.

Veel gestelde vragen

Hoeveel tijd ben ik kwijt aan de training?

De 4 trainingen duren ongeveer 2,5 uur. In de 2 weken tussen elke training schrijf je de alinea’s die we in de training hebben behandeld. Dit kost je gemiddeld een 1 – 1,5 uur. Je kunt onbeperkt een beroep op ons doen voor feedback.

Ik heb al zoveel geprobeerd, waarom zou deze training wel klanten opleveren?

In deze training gaan we aan de slag met jouw verhaal. We verplaatsen ons in de emotionele belevingswereld van jouw klant en de waarde die jij te bieden hebt. Je leert anders denken waardoor verkopen makkelijker wordt. En dit pas je direct toe in je eigen salespage.

Het is voor mij een behoorlijke investering, ga ik dit wel terug verdienen?

Of je dit terug gaat verdienen ligt natuurlijk aan je eigen inzet. Maar als je toepast wat je leert in de training durven wij te garanderen dat je de investering binnen enkele maanden terug verdient. Ben je daar na de training niet van overtuigd, dan zijn we bereid om het volledige bedrag aan je terug te storten.

Kan ik ook in termijnen betalen?

Jazeker. Je kan de investering opdelen in termijnen die voor jou haalbaar zijn. Geef dit dan even aan bij de inschrijving.

“Ik krijg gelijk al veel meer respons”

Mijn doel bij deze training was te onderzoeken of de inhoud van de website van Expertisecentrum Bijzonder Ondernemen BV kon worden verbeterd. Zodat onze doelgroep zich aangesproken voelt. Ik ben hierdoor heel anders naar mijn eigen website gaan kijken!

Rob Henstra

Expertise Centrum Bijzonder Ondernemen

Ik wilde op mijn nieuwe website de juiste teksten plaatsen. Ik ging eigenlijk altijd uit van mijzelf, maar heb geleerd veel meer vanuit mijn klanten te denken. En daarbij de juiste insteek te vinden voor het maken van goede teksten. Met een kleine groep zijn we heel diep in kunnen gaan op de wensen en problemen van onze doelgroep, én die heel mooi leren verwoorden in teksten voor onze websites. Ik krijg gelijk al veel meer respons!

Inze Meijer

Make-up Artist

Ik vond het fijn om mee te doen met de training. Dank jullie wel voor jullie luisterend oor, mooie voorbeelden en adviezen. Ook fijn om de voorbeelden van de andere deelnemers te horen. Ik neem mee dat ik nu beter teksten kan schrijven met betrekking tot merkbelofte en productbelofte waardoor ik beter kan verwoorden wat ik doe en wat mijn meerwaarde is. 

Owen Vergeer

Elkaar Zien - vindplaats voor zinvolle ontmoetingen

Ja, ik doe graag mee!

9 + 15 =

Na de inschrijving nemen we contact met je op om de trainingstijden af te stemmen. Voor beheer gegevens verwijzen we je naar onze privacy verklaring